lost another half.

dan malam ini 16/10/2011 jam 1.42a.m menjadi saksi penamat hubungan foreva-buddy kita.

31/07/2010 menjadi permulaan cerita kita. dan malam ini semua cerita sudah disimpan kemas kejap dihujung ceruk jauh ke dasar hati. aku tahu aku salah tapi aku tak tahu kesalahan yang mana. *eh?

cubaan malam semalam berterusan hingga tadi hampa. yang berhasil cuma screen hp yang memang dah merajuk betul. dah tak mahu hidup. alaaaaa :( maaf, aku pun tak layan kau dengan baik kan? *jahat jahat jahat!

hidung tersumbat macam mana mau tidur? moga esok ada sinar gembira. aku doa itu je tak lebih. aku tak mau jadi tamak lagi kali ni. aku cuma doa esok aku gembira dan sekaligus aku lupa yang aku telah menangis *eh?!!



kita dah tak boleh, jangan cari aku lagi.
aku nak carik awek untuk aku puja jadi aku akan berhenti puja kau.
kau bukan lagi buddy aku, kau bukan sesiapa.
aku dah tak sayang kau, aku simpan kau jauh dalam hati.
aku takkan cari kau sebab ini keputusan aku.

6 comments:

Rara said...

kalo kau dah tak sayang, kau jangan simpan. kau buang saja.

dania said...

semoga kau gembira. aku doa itu untuk kau :)

perempuan said...

aku pernah macam kau. lama aku tahan dari tegur dia. ego. tapi aku rasa dia yang paling memahami aku. jadinya, aku minta maaf padanya dan kami jadi buddy semula.

sebab aku masih perlu kan dia.

dochi said...

setan ;
aku bukan tak sayang, entah dia yg taktau ape akunak cakap.

unknown ;
tq awak ;)

tqot ;
aku dah cuba weh. puas dr semalam aku pujuk dia. tp dia berkeras jugak. aku nak settlekan pun dia xnak amik port. hem.

Rara. said...

weh! kau chill dah laa. aku bole jadi buddy baru kau. mungkin tak sama, tapi aku baek wooo!

#pulun sahaja aku nie.


aku budak politeknik saja.

Y said...

Tough.