manusia jenis ini, aku nak boleh?


tipikal asian dad *kot

tempat aku ada sorang mamat cina yg kinda interesting *which is aku suka type ini*. jalan tunduk, usung bagpack berat kehulu-hilir, masuk library kalau time free, makan nasi bertimbun takde lauk kuah melimpah even dalam wallet ada 50, tak pernah cakap dengan orang kecuali budak spesis dia or classmates dia. 

dan yes, aku naaaaaaaaaaaaaaaak sangat tegur dia since my first sem *kot. tapi aku takut nak tegur, takut tak dilayan. sebab time high school dulu aku dah pernah kacau budak tipikal camni beza cuma melayu *aku sekolah SMK. mula-mula memang kerek, lama-lama bila dia nampak aku dari jauh mesti senyum dan tak sangka kami satu taman perumahan! dia senior aku setahun, dan dia blah lepas pmr ;( terus dah tak jumpa dia since that day. 

8 comments:

Rusa said...

kaki buli

Pembunuh Tanpa Bayang said...

dia skema?

dochi said...

NA ;
manade buli la awek --"


ptb ;
a'a skema hikhik. baju tuck in memanjang.

dania said...

aku suka kacau orang mcm tu walaupon dia tak layan aku. lagi dia tak layan,lagi aku kacau.. ;p

Rara said...

kau suka lelaki? kau perempuan?

Y said...

Dia mcm tak caya kalau kau tegur dia.

Rara. said...

aku minat budak jahat je masa kat sekola dulu ;)

dochi said...

unknown ;
mmg ske tiru aku kan awek --"


setan ;
ha itu yg kita tak tau tu! hahahaaaa.


yott ;
bole jadi kan.


rara ;
well sama2 naik jahat tu okay ape hahaaa.