nuff said.

somehow aku rasa sangat lonely *alone*

10 comments:

Eya Azmi said...

Meh sini meh

perempuan said...

Sayang, itu adalah normal. Untuk berasa sunyi walau isi rumah banyak mana sekalipun. :)

dania said...

aku pon.. *alone*

dania said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hai. saya kenal awak and we supposed to know each other tapi awak tak pernah perasankan saya kot. first time saya nampak awak saya tertarik. betul saya tak tipu! but seems that awak ni kinda rough jadi saya takut nak tegur. mana tau saya tak dilayan nanti. saya takut terlambat nak kasi tau. sebab i'll go overseas next month. which is the days you getting in your college.

ILOVEYOU.

ini bukan prank. ini confession terpendam selama hampir 3tahun.

dochi said...

err hai anon. anda sape?!

Y said...

KAu masih ada aku. Haha!

fz said...

peh..padu betul komen anon..tp jadi la real person,baru la gentleman

Rara. said...

woah, dochi kau ada admire. jeles aku :)

dochi said...

fz ;
padu tak padu. kalau dah anon, spoil betul kan --"


rara ;
there's no such thing. aku bet anon tu someone i know yg nak memain.